Veranderingen in de voetbal.nl app

Er is een nieuwe versie van de Voetbal.nl app beschikbaar. Hierin zijn enkele belangrijke verbeteringen doorgevoerd, voor jou als gebruiker. In dit artikel lichten we deze graag toe.

ROL OUDER
In veel gezinnen is voetbal het gesprek van de dag. Juist voor gezinnen met meerdere actieve KNVB-leden, hebben we het gebruik van de Voetbal.nl-app gemakkelijker gemaakt. Zo hoeft er niet langer gewisseld te worden tussen personen in de app. Je ziet het programma, de uitslagen en de stand van al jouw gezinsleden direct in één overzicht binnen je persoonlijke omgeving.

Hierdoor kan je dus ook zonder te wisselen eenvoudig voor iedereen binnen jouw gezin de aanwezigheid aangeven of het rijschema invullen. Handig, toch?

GEGEVENS AANPASSEN VAN JEZELF EN JE KIND(EREN)
Wanneer je als ouder de app gebruikt, wordt er nu ook gevraagd of je je eigen persoonlijke gegevens achterlaat. Als we weten wie de app gebruikt, kunnen we de app optimaliseren. Voor zowel ouders als voor kinderen. En zo kunnen we de app blijven verbeteren.

WERKT HET (NOG) NIET?
Ben jij ouder van één of meerdere kinderen en moet jij na het inloggen toch nog kiezen tussen verschillende personen? Neem dan contact op met je vereniging en vraag of ze jouw mailadres op de juiste manier willen vastleggen in de ledenadministratie. Dan hoef jij in de toekomst niet steeds de keuze te maken tussen personen, maar zie je alle activiteiten van jouw gezin in één overzicht.

PUSHBERICHTEN OP MEERDERE APPARATEN
In deze versie van de Voebal.nl-app sturen we pushberichten naar ieder toestel dat de app gebruikt, tenzij je in je instellingen pushberichten hebt uitgeschakeld. Hierdoor hoef je niet meer te kiezen of je pushberichten wilt ontvangen op bijvoorbeeld je tablet óf op je telefoon, je krijgt ze nu op alle apparaten.

DATUMWEERGAVE GEGROEPEERD
Daarnaast is er een wijziging doorgevoerd in de datumweergave van programma en uitslagen. Wanneer wedstrijden in dezelfde poule op dezelfde dag worden gespeeld, worden deze nu gegroepeerd weergegeven.