VoetbalTV op veld 1 en 2

Op veld 1 en veld 2 zijn verschillende camera’s en microfoons opgehangen voor VOETBALTV. Een initiatief van de KNVB i.s.m. Talpa. zaterdag 1 september zal VOETBALTV worden geintroduceerd. Vanaf dat moment kunnen trainers, spelers en supporters via de VoetbalTV app wedstrijden live bekijken, momenten terugzien en kunnen trainers gebruik maken van analyse sofware… Spelers kunnen (Hoe gaaf is dat…) ook hun mooiste actie of ……… zien in de kantine en delen op hun eigen voetbalprofiel. Onze vereniging behoort bij de 100 verenigingen met VoetbalTV in Nederland (Er zijn ongeveer 3200 voetbalverenigingen in Nederland) We zullen de komende tijd leden informeren over meer mogelijkheden van deze noviteit in het amateurvoetbal.