Voorlopige HMC teamindelingen 2020/2021

Beste ouders, verzorgers, speelsters,

Hier de langverwachte voorlopige teamindelingen voor het komende seizoen.
Deze indeling is tot stand gekomen met de betrokken leiders, trainers en het bestuur van HMC om zo een goed mogelijk overwogen indeling te kunnen presenteren.

Wat opvalt is het aantal speelsters in de HMC011, maar op basis van ervaring komen de aanmeldingen tot na de bouwvak nog binnen en verwachten we hier geen problemen.

Ook zal er dit jaar een HMC013 team uitkomen in de jongenscompetitie, dit team voetbalt dan 11×11 op een heel veld.

Een aantal teams zijn goed gevuld maar ook daarin leert de ervaring dat beschikking hebben over een ruimer elftal beter is dan tijdens de competitie erachter komen dat er een tekort ontstaat.

Als vereniging treffen we diverse maatregelen om te voldoen aan de AVG. Dit heeft ook consequenties voor het publiceren van de teamindeling. Daarom publiceren we als vereniging de teamindeling op de website van v.v. Hattem zonder volledige naam. Helaas is publiceren met volledige naam niet langer toegestaan zonder expliciete toestemming van het lid of de ouder.

Vragen en opmerkingen kunt u uitsluitend via de mail richten aan voorzitter@hmchattem.nl