Vrijwilligers gezocht!

De nieuwe coronamaatregelen betekenen dat iedereen vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs (CTB) moet laten zien in de kantine en bij andere binnenruimtes zoals kleedkamers, toiletten en vergaderruimtes. Om de coronatoegangsbewijzen te controleren hebben we op de zaterdagen extra vrijwilligers nodig.

Hoe werkt de controle van een coronatoegangsbewijs?
Download de Coronacheck Scanner app op je telefoon, scan de QR-code en check de identiteit met een controle vraag. Bij akkoord geef je een stempel.

De coronacheck scanner zet je eenvoudig op je telefoon. Met de app check je eenvoudig de QR-code op de mobiele telefoon van de bezoeker of vanaf een geprint formulier. Bij mensen met een geldig toegangsbewijs check je vervolgens de identiteit door middel van een controle vraag over geboortedatum of eerste letter van de achternaam. Deze informatie verschijnt na het ‘groene vinkje’ op je scherm. Daarna krijgt de bezoeker een stempel op de hand zodat hij/zij vrij in en uit kan lopen door het tonen van de stempel.

Per zaterdag zoeken we vrijwilligers (18+) die in tweetallen tussen 8.00 en 18.00 maximaal twee uur de controle bij de ingang voor hun rekening nemen. Als vrijwilliger kun je altijd terugvallen op de kantinebeheerders en/of bestuur. Hoe meer vrijwilligers zich melden, hoe korter de ‘dienst’! Wil je een langere dienst draaien? Geef dat dan ook aan.

Om de kantine open te kunnen houden is het noodzakelijk dat we extra hulp krijgen! Dat betekent dat alle tijdstippen in het rooster gevuld moeten zijn. Rooster jezelf in op de dagen/tijden dat jij beschikbaar bent. Dat kan via de voetbal.nl app op de telefoon of geef het door aan Wieneke, Bob, Arjen of Bert. Met elkaar houden we dan ons terras en de kantine open!

Contact

Heb je vragen, neem dan contact op met bestuurslid Wieneke van Regteren via secretaris@vvhattem.nl
Wil je gelijk al uren invullen, dat kan op de voetbal.nl app op jouw mobiel

Alvast bedankt voor je inzet!

Bestuur v.v. Hattem