Vrijwilligers Hattem Trophy bedankt!

Afgelopen weekend hebben we opnieuw een succesvolle editie beleefd van de Hattem Trophy. Er deden 56 teams uit 4  landen mee en die hebben 187 wedstrijden gespeeld die allemaal stipt op tijd begonnen en eindigden. Er is meer geld de clubkas binnengerold dan in 2017 en we hebben minder kosten gemaakt. Verder is de vv Hattem website afgelopen week door ruim 3000 unieke bezoekers bezocht. Tot zover de cijfers, want wat ons toernooi namelijk echt uniek maakt is de fantastische accommodatie en de beste vrijwilligers van Nederland! De toernooicommissie is al vanaf januari bezig geweest om de organisatie voor te bereiden en vervolgens zijn van vrijdag tot en met zondag tegen de 150 mensen met geel-blauw bloed in de aderen in touw geweest om voor onze gasten een perfecte belevenis neer te zetten. Daar mogen we met zijn allen super trots op zijn!

Het Bestuur van vv Hattem en de Toernooicommissie wil via deze weg alle vrijwilligers en sponsoren heel hartelijk bedanken voor hun geweldige bijdrage aan het toernooi!