PEC Zwolle Voetbalkampen programma 2024

Als convenantclub van PEC Zwolle hebben wij een leuke aankondiging voor onze jeugdleden.
Voor jongens en meisjes in de leeftijd 6 t/m 15 jaar organiseert PEC Zwolle in de meivakantie en zomervakantie leuke PEC Zwolle Voetbalkampen. De PEC Zwolle Voetbalkampen zijn dagelijks van 10.00 uur – 16.00 uur en worden georganiseerd op het trainingscomplex van PEC Zwolle (Be Quick ’28) als ook bij verschillende convenantclubs in de brede regio.

Wat kunnen deelnemers verwachten?
– Een (Adidas) PEC Zwolle Voetbalkampen tenue
– 2 of 3 dagen voetbalplezier in de schoolvakantie
– Professionele en enthousiaste begeleiding
– Dagelijkse lunch, tussendoortjes en drinken
– Trainen volgens de PEC Zwolle methodiek
– PEC Zwolle Voetbalkampen certificaat

De PEC Zwolle Voetbalkampen worden georganiseerd om het voetbalplezier voor kinderen te vergroten, alle kinderen kunnen deelnemen aan de activiteiten- het maakt niet uit of je wel/niet op voetbal zit. Alle kinderen worden ingedeeld op leeftijd- spelniveau en uiteraard bij vriendjes/vriendinnetjes wanneer je graag samen komt.

PEC Zwolle Voetbalschool
Voor jongens en meisjes in de leeftijd 6 t/m 15 jaar start zondag 24 maart 2024 de nieuwe 10-weekse cyclus van de PEC Zwolle Voetbalschool. Onder begeleiding van gediplomeerde (PEC Zwolle) jeugdtrainers hebben kinderen 10 weken lang voetbalplezier en ontwikkelt iedereen haar of zijn voetbalvaardigheden.

Wat kunnen deelnemers verwachten:
– 10 trainingen van 75 minuten
– Trainen op het Jeugdcomplex van PEC Zwolle
– PEC Zwolle (Adidas) Voetbalschool tenue (shirt, broek en sokken)
– Begeleiding van enthousiaste (PEC Zwolle) jeugdtrainers

Meer informatie?
Wil jij meer informatie over de PEC Zwolle Voetbalkampen of PEC Zwolle Voetbalschool? Neem een kijkje op www.peczwolle.nl/voetbalkampen