v.v. Hattem JO15-1 kampioen eerste klasse

Afgelopen zaterdag heeft v.v. Hattem JO15-1 met een 1-3 overwinning op sv ‘t Harde het kampioenschap in de eerste klasse bezegeld. Van spanning was geen sprake meer, want Hattem was de week ervoor al zonder te spelen kampioen geworden, omdat de directe concurrent punten had verspeeld. Dat kwam de wedstrijd niet ten goede. Hattem was oppermachtig en ‘t Harde had geen zin om met dikke cijfers te verliezen. Met twee doelpunten van Maarten Sprokkereef en eentje van Chris Oosterveen gaven de blauwgelen het publiek toch nog een paar mooie slotakkoorden mee naar huis. Met slechts drie verliespunten en zes tegendoelpunten in de sterke eerste klasse kan er met recht gesproken worden van een uiterst succesvol seizoen voor deze talentvolle generatie uit de Hattemse jeugdopleiding. Op de foto ontbreekt pechvogel Yazan Rayan. Hij werd juist op deze belangrijke dag geveld door een blindedarmontsteking.