We zijn op zoek naar jou!

De v.v. Hattem heeft de afgelopen jaren mooie stappen gezet. Onze seniorenafdeling groeit weer. De jeugdopleiding voor selectie én breedteteams heeft naam in de regio, de jeugd traint allemaal tweemaal per week en voetbalt structureel een klasse hoger dan voorheen. Kinderen leren samen te winnen én samen te verliezen. Op deze wijze behouden wij onze (jeugd)leden langer en is het ledental gegroeid tot boven de 500. Voor grote evenementen als een wedstrijd van Ajax of een internationaal jeugdtoernooi komen tweehonderd vrijwilligers op de been. Op deze manier is de v.v. Hattem een belangrijk onderdeel van de Hattemse gemeenschap. Maar dit gaat niet vanzelf!

Vele handen maken licht werk, en daarom zoeken we nog een aantal vrijwilligers die structureel een taak willen oppakken. We zijn daarom op zoek naar jou! Wil jij jouw aandeel leveren aan de mooie v.v. Hattem? Hieronder staan de functies waarvoor we op zoek zijn naar vrijwilligers:

• Penningmeester (lid van het bestuur). De club staat er financieel goed voor en de administratie is op orde. Dit willen we graag zo houden, daarom zoeken we wegens het vertrek van de penningmeester per direct een nieuwe penningmeester. Ton Omvlee werkt je graag uitgebreid in.
  • Bestuurslid Accommodatiezaken. Gerrit van Keulen kan die taak niet langer combineren met zijn andere activiteiten. Wie neemt zijn taak over om de accommodatie, met de niet aflatende inzet van de dagploeg, de mooiste van de regio te laten blijven?
  • Coördinator scheidsrechterszaken. Scheidsrechters zijn belangrijk voor een fijne en eerlijke wedstrijd voor iedereen. Wie wil onze scheidsrechters begeleiden? Je werkt dan samen met onze secretaris Wieneke van Regteren.
  • Wie helpt Bert Bagerman, bestuurslid jeugdzaken, om ervoor te zorgen dat iedere week weer alles geregeld is voor de jeugd, zowel bij de pupillen als de junioren?
  • Iedere week worden wedstrijden gepland en de velden ingedeeld. Dit kan je vanuit huis doen. Wie pakt deze taak op, samen met onze secretaris Wieneke van Regteren?
  • Toernooileider internationaal jeugdtoernooi 2022. Wie heeft het organisatorische talent voor het coördineren van dit afgebakende project?

Als je eens wil kijken of het wat voor jou is, dan kan je contact opnemen met het genoemde bestuurslid (zie onze site) of met Jan-Dirk Sprokkereef (voorzitter@vvhattem.nl).
De v.v. Hattem is er voor iedereen!

Namens het bestuur,

Jan-Dirk Sprokkereef, Voorzitter