Wim Snijders nieuwe keeperstrainer bij v.v.Hattem

Wim Snijders is met directe ingang de vervanger van Marcel Senz als keeperstrainer.
Marcel heeft de afgelopen jaren tot tevredenheid de keeperstrainingen verzorgd van de selectiekeepers senioren en jeugd. Toen Marcel lopende het seizoen aangaf dat dit het laatste seizoen zou zijn is het bestuur op zoek gegaan naar een waardige vervanger. Die werd gevonden in Wim Snijders, waarmee de afspraak werd gemaakt dat hij de 2e helft van dit seizoen zich zou inwerken waarna hij het nieuwe seizoen Marcel zou vervangen.
Toen Marcel Senz kort geleden aangaf door een blessure het seizoen niet te kunnen afmaken heeft Wim Snijders positief gereageerd op de vraag om met onmiddellijke ingang de keeperstrainingen te verzorgen.
Tijd dus om Wim Snijders voor te stellen:

Wim Snijders is 51 jaar, werkt in Nunspeet en woont in Heerde. Hij is naast keeperstrainer bij Hattem ook keeperstrainer op de dinsdag bij Terschuurse Boys, in de buurt van Barneveld/Hoevelaken. Als we Wim vragen naar zijn visie op het keepersvak, is dat keepers vooruit moeten durven keepen. Dat zal in veel van zijn trainingen naar voren gaan komen. Hij werkt daarbij veel met een IPad om video’s te maken tijdens de trainingen om samen met de keepers terug te kijken naar de beelden en dan uit te leggen wat er verbeterd kan worden.
Na zijn actieve keepersloopbaan is Wim al lang actief als keeperstrainer waarbij hij ook jaren de jeugdkeepers van de NEC voetbalacademie heeft begeleid.
We heten Wim van harte welkom bij onze mooie vereniging