Winnaars op receptie v.v. Hattem

Op de nieuwjaarsreceptie van de v.v. Hattem heeft voorzitter Jan-Dirk Sprokkereef bekendgemaakt wie de titels zoals ‘team van het jaar 2018’ en ‘vrijwilliger van het jaar 2018’ heeft verworven. De leden hebben weer velen genomineerd voor de titels, met krachtige aanbevelingen.

De veel genomineerde kandidaat voor ‘Vrijwilliger van het jaar’ was Piet de Haan. Het bestuur was het hier mee eens, en verleende hem deze felbegeerde titel vanwege zijn brede, kundige en niet aflatende inzet in de begeleiding van het Eerste, zijn vele onderhoudswerk op het sportpark en zijn inzet op de vele evenementen die 2018 rijk was bij de v.v. Hattem.

De titel ‘Team van het jaar’ ging naar de Jongens onder 12-2, een team dat met veel doorzettingsvermogen en ijzeren zenuwen kampioen is geworden.

Mijar Rojer kreeg de titel ‘Speler van het jaar’, die een spil is op het middenveld van het eerste, een grote inzet heeft voor het team en een belangrijke bijdrage heeft aan het verzorgde voetbal dat de v.v.Hattem wil spelen.

Trainer van het jaar is Hans Roeland, die met het Eerste elftal vorig jaar tot in de beslissingswedstrijd voor promotie naar de tweede klasse reikte. Ook werd hij geroemd over de wijze waarop hij het team individueel en als groep begeleidt. (in ontvangst genomen door Arend Broekhuis)

Uiteindelijk ging de titel ‘scheidsrechter van het jaar naar de gezagvol fluitende René Nijenhuis.

Terwijl de titel ‘Leider van het jaar’ ging naar de immer enthousiasmerende Tino Brink van de Jongens onder 17-2.