Woensdag 10 oktober thema-avond PEC Zwolle Voetbalacademie

Op woensdagavond 10 oktober organiseert de PEC Zwolle Voetbalacademie een thema-avond voor trainers, leiders, bestuursleden en alle vrijwilligers van verenigingen die zijn aangesloten bij PEC Zwolle.(v.v.Hattem heeft een alliantie overeenkomst met PEC Zwolle).

Middels workshops en een presentatie over het ‘business model van PEC Zwolle’ door technisch directeur Gerard Nijkamp, worden vele facetten van het voetbal onder de aandacht gebracht. Het doel is om kennis te delen en de vertaalslag te maken richting de amateurvereniging.

De workshops die worden aangeboden zijn:

Workshop 1 (O8 t/m O12): ‘Hoe leren we kinderen omschakelen?’
Workshop 2 (O13 t/m O15): ‘Aanvallen trainbaar maken vanuit spelprincipes in de middenbouw’
Workshop 3 (O16 en ouder): ‘In een 1-4-3-3 opbouwen tegen andere formaties van de tegenpartij’
Workshop 4 (keeperstrainers): ‘Werkwijze keepers eerste elftal’ o.l.v. Jacques Storm (keeperstrainer selectie)
Workshop 5 (medisch): ‘Door de bril van de medische staf van PEC Zwolle’

Tijdschema

18.00 – 18.30 uur: Inloop
18.30 – 19.15 uur: Presentatie Gerard Nijkamp
19.15 – 21.00 uur: Workshops
21.00 – 21.30 uur: Afsluiting met drankje

De laatste thema-avond van vorig seizoen kon rekenen op ruim 140 deelnemers. Ook ditmaal belooft het weer een drukke maar zeer leerzame avond te worden. Alle workshops, bestaande uit theorie en praktijk, worden gegeven door trainers van de PEC Zwolle Voetbalacademie. Deelname is enkel en alleen mogelijk als je gelinkt bent aan een amateurvereniging die verbonden is met PEC Zwolle.

Inschrijven

Via voetbalacademie@peczwolle.nl kun je je inschrijven. Vermeld daarbij je naam, amateurvereniging en aan welke workshop je wenst deel te nemen. Aanmelden kan ook door bij Anton Rave aan te geven dat je belangstelling hebt. Anton regelt dan de aanmeldingen bij PEC Zwolle.