Word ook (jeugd) trainer bij vv Hattem

Je realiseert je het misschien niet, maar er staan iedere week weer zo’n 50 trainers op de velden van v.v. Hattem onze spelers de fijne kneepjes van het vak bij te brengen.

Om onze jeugd een goede opleiding te bieden is het fantastisch dat we een beroep kunnen blijven doen op onze huidige trainers maar moeten we ons ook realiseren dat aanvulling ieder seizoen weer opnieuw noodzakelijk is.

Als jij als actieve (senior of oudere jeugd) voetballer bij onze vereniging, als voormalige voetballer of als enthousiaste voetbalvader/moeder ook een bijdrage wilt leveren aan de ontwikkeling van onze jeugd, sluit je dan aan bij het trainerskader van onze vereniging. En weet dan dat je er bij v.v. Hattem nooit alleen voor staat; Anton Rave als Hoofdopleiding (HO) en de vele ervaren trainers vangen je echt goed op en begeleiden je op gestructureerde wijze.

En mocht je het geven van een voetbaltraining zo leuk vinden dat je er nog meer mee wilt doen dan biedt v.v. Hattem je ook de mogelijkheid trainerscursussen te gaan volgen bij de KNVB Academie.

Lijkt het je wat? Aarzel niet en schiet Anton Rave aan, onze HO.