Yvonne de Haan bedankt voor jarenlange inzet

De Jeugd van v.v. Hattem loopt er weer netjes bij. Nu eerste wedstrijden zijn gespeeld en alle jeugdteams zijn voorzien van wedstrijd- en trainingskleding, heeft Yvonne de Haan het stokje overgedragen aan Marijke Huiberts.

Yvonne heeft 15 jaar de kleding beheerd, uitgedeeld en bestellingen gedaan en er zo voor gezorgd dat trainers en jeugdspelers van v.v. Hattem er netjes en verzorgd bijlopen. Op de foto krijgt Yvonne een bos bloemen namens de sponsorcommissie uit handen van Marco van Regteren. Het is de jeugdsponsorgroep die het mogelijk maakt dat alle jeugdleden van v.v. Hattem de beschikking hebben over een uitgebreid kledingpakket en sporttas. “Onze dank gaat dan ook uit naar Yvonne en de sponsoren. Marijke Huiberts is op zaterdagochtend en trainingsavonden beschikbaar voor kleding voor nieuwe leden en het ruilen van kleding voor jeugdleden.”