Zet je zichtbaarheid op Normaal of Beperkt in Wedstrijdzaken / voetbal.nl

Om er voor te zorgen dat alle informatie op onze website juist wordt weergegeven bij de elftallen/teams, verjaardagen etc. verzoeken we nogmaals een
ieder om zijn zichtbaarheid in de wedstrijdzaken app en/of de voetbal.nl aan te passen.

Op de site voetbal.nl gaat het als volgt, klik rechts boven aan op de foto, daarna op “Instellingen” dan naar beneden, daar staat de Zichtbaarheid.
Op de voetbalzaken app (mobiel) gaat het als volgt, klik linksboven op het hamburgermenu (de drie horizontale streepjes) daarna op “Instellingen” dan op “Mijn persoonsgegevens”, daarna naar beneden, daar staat de Zichtbaarheid.

Maak nu de keuze tussen Normaal of Beperkt

Wanneer je het niet erg vindt als naast je naam ook je foto wordt getoond kun je je zichtbaarheid op normaal zetten.
Bij de spelers staat nu alléén je naam vermeld i.p.v. afgeschermd. In de wedstrijdzaken/voetbal.nl app is naast je naam, ook je foto zichtbaar (De scheidsrechter kan ALTIJD je foto zien i.v.m. pascontrole.)

Wanneer je alléén je naam wilt tonen (is voldoende voor de site) kun je je zichtbaarheid op beperkt zetten.
Bij de spelers staat nu je naam vermeld i.p.v. afgeschermd. In de wedstrijdzaken/voetbal.nl app is ook alleen je naam zichtbaar (De scheidsrechter kan ALTIJD je foto zien i.v.m. pascontrole.)

Zorg er dus voor dat je één van bovenstaande opties kiest. Wanneer je zichtbaarheid op afgeschermd staat ben je nergens zichtbaar en zal de elftal/team spelers op onze site bestaan
uit spelers met de naam afgeschermd. Dit komt niet echt professioneel over.