Arjan ten Hove gaat door bij v.v.Hattem

Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie van v.v.Hattem maakte voorzitter Hans Stalenburg bekent dat de optie in het contract met trainer Arjan ten Hove is gelicht en dat Arjan ook volgend seizoen hoofdtrainer van Hattem zal zijn.

Arjan heeft sinds de voorbereiding op dit seizoen de leiding over de technische staf en het team. Hij heeft de draad snel opgepakt en presteert prima, met een zeer jonge selectie en met een positieve spelopvatting, een speelwijze die past bij onze club!

Hij heeft in deze periode een goede band met de spelers, de staf, de club en de supporters opgebouwd. We zijn ervan overtuigd dat hij het beste uit de jonge selectie kan halen. Dat kan hij echter niet alleen. Het is daarom ook zeer prettig te kunnen melden dat óók de andere leden van technische staf zich nog een seizoen hebben gecommitteerd aan onze club!