Doe mee met onze actie “Jouw Fles Is Gras Waard”

Doe mee met onze actie “Jouw Fles Is Gras Waard” en help v.v.Hattem geld in te zamelen voor de financiering van ons gloednieuwe kunstgrasveld!
Verzamel eenvoudig lege flessen, blikjes en kratjes en lever ze in bij de Boni supermarkt Hattem , of lever je lege flessen en blikjes in bij de v.v.Hattem.
Alle kleine bijdragen maken een groot verschil voor onze club!
Met jouw steun kunnen we ons doel bereiken om het nieuwe kunstgrasveld volledig te financieren. Dit veld komt niet alleen onze huidige leden ten goede, maar ook de toekomstige generaties voetballers. Samen kunnen we het verschil maken en onze club nog sterker maken. Vergeet dus niet om je lege flessen, blikjes of kratjes te bewaren en ze in te leveren voor v.v.Hattem!
.
Wil je doneren bij de Boni? Dat kan ik in de maanden mei en juni!
Volg deze eenvoudige stappen:
Stap 1: Lever je flessen, blikjes of kratjes in bij het statiegeld-automaat.
Stap 2: Druk op de gele knop.
Stap 3: Je doet nu automatisch mee aan de actie “Jouw Fles is Gras Waard”.
Heel erg bedankt voor je donatie namens de gehele v.v.Hattem! 💛💙
.
De kosten voor het aanleggen van het veld en alle bijkomende uitgaven zijn de afgelopen jaren aanzienlijk gestegen, waardoor financiële steun noodzakelijk was.
Deze lening vormt een uitdaging voor de club, maar met de steun van onze geweldige gemeenschap zijn we vastbesloten om dit aan te pakken en onze club financieel gezond te houden.
Om het kunstgrasveld volledig te kunnen financieren en de lening af te lossen, zullen er in 2024 nog meer acties worden opgezet.
We kijken ernaar uit om samen met jullie deze uitdaging aan te gaan en onze club naar nieuwe hoogten te brengen.
💛💙