Hattem 5 verliest van reserves Noord Veluwe Boys

Het vijfde ging afgelopen zaterdag vol goed moed naar de uitwedstrijd in Hattemerbroek om daar tegen het reserve team van NVB te spelen. Na de gewonnen wedstrijd van vorige week tegen WVF was de selectie dit weekend erg mager door blessures en afmeldingen voor de zeer belangrijke familiebezoeken. De opstelling was voor de jongens niet vreemd maar door niet alert te beginnen keken ze al snel tegen een achterstand aan. Toch herpakten de mannen zich goed. Het voetbal dat op de mat werd gelegd was van goed niveau waardoor er zelfs tegen een 2e team kansen werden gecreëerd. De conditie van onze tegenstander  bleek net iets beter dan onze boys zodat er in de 2e helft door NVB regelmatig gescoord werd.

Toch waren de mooiste aanvallen van v.v.Hattem. Hierin speelden Luuk, Scott  en Niek en grote rol. Het hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel de mooie omhaal die Daan in gedachten had. Niet alleen spectaculair om te zien maar ook knap in de uitvoering.

Groot compliment voor de jongens, dat zij bleven voetballen en zich keurig hebben gedragen in de wedstrijd. Ook bedanken wij de mee gereisde supporters. Elke week komen er meer supporters bij. Komende zaterdag spelen wij uit bij SVI. Kom kijken , want er gebeurd altijd wel iets verrassends.