Hattem 5 viert in nieuw tenue met sponsoren overwinning op SVI

Zaterdag stond sportpark ’t Achterveen een groot deel van de dag in het teken van de presentatie van de nieuwe wedstrijd tenues van Hattem 5.
Met een sponsorgroep van gerenommeerde regionale bedrijven als Consmema, van Galen Keukens, Fleetgo en AH Hattem op het shirt waar menig hoofdklasser jaloers op zou zijn straalt Hattem 5 sportieve trots uit.
Voor de wedstrijd werden de sponsoren verrast met bloemen als dank en gingen de sponsoren samen met het team op de foto.
Nadat de wedstrijdbal voor de wedstrijd tegen SVI aangeboden door firma Rodink in beweging werd gebracht ontspon zich een sportieve strijd waar SVI een geweldig offensief startte dat de verdedigers Hidde en Tobias en de teruggekeerde Jasper B met hard en fair voetbal weerstonden.
Na de eerste helft overleeft te hebben was Hattem de 2e helft de bovenliggende partij. Was het Niek die een grote kans liet liggen maar gelukkig was het kort daarna dat Merlijn een vrije trap tot doelpunt promoveerde waarbij de ingeschoten bal prachtig in de kruising verdween.
Om de overwinning binnen te slepen werden er nog wissels gebracht waarbij Tom en Rasim opvielen door hun sterke optreden.
Na de overwinning genoten spelers en sponsoren in het gezellige clubhuis van een warm frituur-buffet waarbij de prestaties van de verschillende spelers nog eens werden besproken en er vertrouwen werd getankt en uitgesproken over de aankomende wedstrijden.