Hattem JO11-2 kampioen na super spannende slotdag

Na zes wedstrijden staat v.v.Hattem JO11-2 bovenaan de ranglijst met slechts 1 punt voorsprong op de nummer 2 en 3.
De laatste speelronde speelt de top vier van de competitie tegen elkaar om uit te maken wie er er zich uiteindelijk kampioen mag noemen en zal promoveren.
Deze zaterdagochtend speelt Hattem in Oene om 08.30 tegen de eerste selectie JO11 van Oene.
Na de warming up is de aftrap aan Hattem en wordt meteen goed gecombineerd in de richting van het doel van de tegenstander.
Na een goede steekpass van Stan komt Yari via links meteen door en schiet al na 1 minuut de bal tegen de touwen en tankt het team vertrouwen door de snelle 0 -1.
Na dit doelpunt gaan ze door met waar ze de de hele competitie al goed in zijn en is er van wedstrijdspanning geen sprake meer. De ene aanval is nog mooier dan de andere en binnen no time is de stand 0-4 voor v.v.Hattem.

Wanneer het 2e kwart is begonnen ziet het er voetballend weer erg mooi uit met goed samenspel en een paar mooie aanvallen zonder dat er gescoord wordt.
Het team van Oene blijft zijn best doen en na een goede uitbraak wordt er gescoord en brengen ze de stand op 1 – 4.
Hattem trapt af en laat zich niet van de wijs brengen door het tegendoelpunt.
Na een goede actie van Pieter zet hij zichzelf alleen voor de keeper en maakt er 1-5 van waarna niet veel later een mooie aanval volgt over rechts waar Vinn de bal uitstekend terug legt op de vrijstaande Stan die in één keer op doel schiet. De bal vliegt via de binnenkant van paal in het doel 1-6.
Na weer een mooie aanval over de linkerkant is Yari er voor de zoveelste keer vandoor en schiet de bal binnen 1-7. Hierna doet Oene wat terug wanneer de bal in de kluts wordt binnen gewerkt 2-7. De wedstrijd kabbelt voort en beide teams weten nog 1 keer te scoren. Eindstand is dan ook een overtuigende 3-8 overwinning. Met deze winst hoefde er niet op andere uitslagen gewacht te worden en kon het team als kampioen de thuisreis naar Hattem kon aanvangen.