Hattem voor de beker uit tegen Robur et Velocitas

De KNVB heeft deze week de loting verricht voor de volgende ronde van de bekercompetitie. Hattem zat hierbij ook in de koker na de mooie overwinning op 3e klasser DKB uit de Krim. Uit de loting is komen vast te staan dat Hattem in de week van 21 november zal aantreden tegen Robur et Velocitas uit Apeldoorn. Dit betreft dan een uitwedstrijd voor de geel-blauwen.
Robur et Velocitas is een van de oudste “anno1882” opgerichte voetbalverenigingen van Nederland. De teams van v.v.Hattem en Robur et Velocitas kennen elkaar van vele ontmoetingen in het zondagvoetbal. Zoals bekend heeft Hattem 10 jaar geleden al afscheid genomen van het zondagvoetbal; Robur et Velocitas speelt dit seizoen voor het laatst op de zondag en zal ook de overstap maken naar het zaterdagvoetbal.
Robur komt uit in de 3e klasse B zondag waar ze met 5 punten uit 4 wedstrijden in de middenmoot vertoeven. Het is dan ook even afwachten hoe de eindstand er uit zal komen te zien omdat die bepalend zal zijn op welk niveau Robur zal instromen in het zaterdagvoetbal voor het seizoen 2024-2025.
We hopen over 4 weken in ieder geval op veel supporters die het team steunen om de volgende ronde te behalen.