HMC vr. 1 naar 2e plaats door overwinning op VIOS Vaassen

We begonnen meteen goed aan de wedstrijd. Al in de 4e minuut maakte Jip de 0-1. We hadden veel balbezit en speelden de bal goed rond. Door een verkeerde ingooi van VIOS kreeg uiteindelijk Jip de bal die gaf het af aan Celeste en zij maakte in de 11e de 0-2. In de 16e minuut kreeg VIOS een grote kans maar gelukkig kwam deze op de paal. In de 20e minuut maakte Jip de 0-3 door een mooie actie. In de 24e minuut schoot Celeste op doel buiten de 16 en die ging helaas op de paal. In de 31e minuut maakte Hadassa de 0-4 waarna kort daarna Hadassa ook nog eens op de paal schoot. In de 42e minuut maakte Jip de 0-5 en daarmee een echte hattrick.

De tweede helft was net begonnen toen VIOS de 1-5 scoorde uit een goed genomen vrije trap. In de 54e minuut maakt Esmee de 1-6 uit een corner. In de 61e minuut maakt Jip haar 4e doelpunt van de wedstrijd en bracht de stand op 7-1. De eindstand werd bereikt in de 68e minuut toen Esmee de 8-1 maakte uit een corner van Nienke. HMC bleef de veel in balbezit, creëerde nog kansen maar  er kwamen geen doelpunten uit. Met de 3 punten die we mee naar Hattem nemen klimmen we naar de 2e plek in de competitie.!!