Jeffrey van Ommen speelt volgens seizoen voor Hattem

Jeffrey van Ommen verdedigt volgend seizoen het geel en blauw van v.v.Hattem. Jeffrey is met voetballen begonnen bij Go Ahead Kampen waar hij alle selectie elftallen doorliep. De nu 24 jarige Jeffrey speelt al 6 jaar in het 2e van Go Ahead Kampen waar hij als centrale verdediger speelt maar ook kwaliteiten heeft als rechts back. Op de vraag waarom hij en keus maakt om bij Hattem te komen voetballen zegt hij; Ik heb een tijdje bij de 1ste selectie van Go Ahead gezeten maar vond dat ik daar te weinig kansen kreeg.

Ik vind v.v.Hattem een mooie vereniging, ken Wesley van Winsum en Kevin Isidora, en weet dat de club een gezonde ambitie heeft die ik graag help waarmaken. Met mijn ervaring hoop ik een meerwaarde te kunnen zijn voor het team en jonge talenten en de jeugdspelers die gaan doorstromen. Na een goed gesprek met Herman Oosterhaar stond mijn uiteindelijke keus vast en hoop ik op een goede samenwerking en een leuk voetbalseizoen.In de selectie van v.v.Hattem die afgelopen seizoen met het stoppen van Mark de Haan en Jeroen van Maanen verdedigend een flinke aderlating liet, zal Jeffrey snel zijn plek vinden is de verwachting binnen de club.