jeugdzaalvoetbaltoernooi met 100 deelnemers

Meer dan 100 kinderen hebben genoten van het jeugdzaalvoetbaltoernooi in MFC de Marke.

Vrijdag 29 december werden al vroeg de eerste wedstrijden gespeeld. De eerste groep waren de pupillen die hún wedstrijden speelden. Alle teams waren gemixt en dit heeft weer nieuwe vriendschappen opgeleverd. De sfeer was erg gezellig en sportief. Voor elke speler was er na afloop Eén medaille. Bij de jongste jeugd waren er bekers en een origineel voetbalshirt van een topclub voor de beste keeper: Bram Huisman talent van het toernooi: Milan Weijmar Schultz. Topschutter: David Huijbers  en speler van het toernooi: Ibrahim Bachiri. Alle prijzen zijn beschikbaar gesteld door Pascal Augustinus van Autoservice Hattem van.

Rond het middaguur begonnen de wedstrijden van de jongste junioren. Hier waren de wedstrijden super spannend en de volle tribunes zorgden voor een geweldige sfeer.

Als laatste starten de oudste junioren van de v.v.Hattem. Het leuke van dit toernooi was dat de jongens alles zelf wilden organiseren op hun manier. Dit is geweldig gelukt en het voetbal dat werd gespeeld was van een hoog niveau. Dit kan ook niet anders, gezien wij in deze categorie twee kampioenen hebben. Na negen uur continu-voetbal werd de dag afgesloten met het zingen van het clublied. Wij kunnen met ons allen terugkijken op een zeer geslaagde dag. Onze hoofdtrainer bij de jeugd verdiend hiervoor een groot compliment voor de organisatie. Tot volgend jaar