Nieuwjaarsbijeenkomst met uitslag jaarlijkse verkiezingen.

Afgelopen vrijdagavond was de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie.
Tijdens de gezellige en goed bezochte bijeenkomst werden de gasten volgens traditie bediend door spelers van de 1ste selectie die begin van de week terugkwamen van hun trainingskamp in Barcelona.
De avond werd geopend met een inspirerende nieuwjaarstoespraak door voorzitter Hans Stalenburg waarin hij terugkeek en de toehoorders een blik vooruit gaf in het nieuwe jaar.
Hierna was het tijd voor de uitreiking van de prijzen die n.a.v. de vele nominaties die bij het bestuur binnenkwamen.
Bert Bagerman mocht de titel “team van het jaar” uitreiken aan Hattem 5.
Dit nieuwe team bestaat uit veel 1ste jaars “senioren”. Het team waar sportiviteit, plezier en gezelligheid voorop staat is qua spelopvatting en sportiviteit een voorbeeld voor veel recreatieve teams.
De titel speler van het jaar was voor Jort Steenman. Hij mocht de prijs en mooie woorden van Anne Besseler ontvangen. Jort werd geprezen om zijn spelopvatting, niet evenaren energie op het middenveld waar hij schakel is tussen aanval en verdediging en belangrijk is door zijn balveroveringen. Hij heeft een mooie motoriek, zeer wendbaar, een prachtige speler om naar te kijken.
Naast zijn rol in Hattem 1 zet hij zich met zijn bagage uit de opleiding van PEC Zwolle in als trainer/coach bij jo14
Andrei Trifan mag zich v.v.Hattem trainer van het jaar noemen.
De aanwezigen werden door Anne Besseler meegenomen in de kwaliteiten van de jonge “oud international” uit Moldavië.
Als een trainer die kan omgaan met uiteenlopende voetbalniveaus
waarbij hij zich altijd professioneel, enthousiast en positief gedraagt, hij zijn spelers aanmoedigt, complimenteert maar ook corrigeert ook als dat nodig. Maar ook leergierig en ambitieus blijft en in zichzelf blijft investeren door na zijn UEFA B ook gaan voor UEFA A.
De titel scheidsrechter van het jaar viel ten deel aan Han ten Have.
Han die zowel scheidsrechter als scheidsrechters coördinator is mocht de prijs uit handen van Wieneke van Regteren ontvangen.
Han werd geprezen omdat hij behalve trouw, ongeacht leeftijd en niveau zijn wedstrijden fluit en als coördinator zorgt dat alle jeugd en senioren wedstrijden van een scheidsrechter wordt voorzien.
Als vrijwilligster van het jaar werd Ineke Dalhuisen toegesproken door Wieneke van Regteren.
Ineke zorgt al jaren voor de barbezetting in het clubhuis. Ze maakt barroosters voor alle momenten in de week, onderhoud contact met de barvrijwilligers en ouders die bardienst hebben en is zelf iedere zaterdagochtend vroeg aanwezig voor instructie. Een meer dan verdiende titel voor Ineke. 💛💙