Nieuwjaarsreceptie vv Hattem

Op vrijdag 3 januari hebben de (ere)leden en donateurs van v.v. Hattem het nieuwe jaar ingeluid. In een volle kantine was er volop gelegenheid elkaar de beste wensen voor het nieuwe jaar over te brengen. En in verband met de winterstop gaf dat ook iedereen de gelegenheid om met elkaar bij te praten.

Zoals sinds enige jaren een traditie is bij v.v. Hattem werd ook een aantal leden in het zonnetje gezet. Op de foto ziet u de leidster, trainer, vrijwilliger, scheidsrechter, speler en het team van 2019. Waarbij Erik Rietberg, als speler van het jaar, helaas ontbreekt. Zijn plaats op de foto is ingenomen door Jan Weldink. Uiteraard zijn het beeldje en de bloemen inmiddels aan Erik overhandigd.

Inmiddels is een deel van de voetbalcompetitie alweer gestart. Op 25 januari hervat ook ons 1e elftal de 2e helft van dit voetbalseizoen, met een thuiswedstrijd tegen VIOS. Natuurlijk bent u van harte welkom op Sportpark Het Achterveen!

v.v. Hattem

Wieneke van Regteren-de Boer