Optreden van Gerben Tijssen na Hattem – Olympia ’28

Zaterdag gaat eindelijk de competitie hervat worden die begin december is stilgelegd.
Werd vorige week de herstart nog uitgesteld omdat wedstrijd tegen Vios Vaassen werd afgelast, deze week gaan we echt van start.
Zaterdagmiddag komt Olympia’28 naar Hattem, de club waar oud Hattem trainer Hans Roeland aan het roer staat en waar Jasper v d Stouw zijn jeugdjaren heeft gevoetbald.
Olympia’28 doet het dit seizoen verassend goed en staat met 14 punten stevig in de middenmoot.
Hattem zal zich na de slechte seizoenstart willen revancheren en zo snel mogelijk de weg omhoog inslaan.
Al met al goede vooruitzichten op een mooie wedstrijd op sportpark ‘t Achterveen.
Om de start van de competitie te vieren zal na de wedstrijd onze huiszanger Gerben Tijssen een ouderwets gezellig optreden verzorgen.
Voor toegang in de kantine is nog een QR code nodig, mondkapjes en 1.5 afstand is zaterdag niet meer verplicht
Gerben Tijssen is helemaal klaar om er een grandioos feest van te maken

Toeschouwers zijn van harte welkom bij de wedstrijd die om 14:30 gaat beginnen.