Stem op Arjen Noordberger als onze Clubheld

Vanaf 28 oktober t/m 2 december 2019 kan heel Nederland stemmen op genomineerde clubhelden. Wil je dat Arjen als clubheld wint? Roep dan al je vrienden, clubleden en familie op ook te stemmen. Want hoe meer stemmen jouw clubheld krijgt, hoe groter de kans dat hij of zij een geheel verzorgd feest voor de club wint. Stemmen is geheel gratis en kan tot en met 2 december 2019, 12.00 uur.

Klik op de poster of hier om te stemmen

De gemeentewinnaars
In iedere gemeente wint de clubheld met de meeste stemmen. Er wordt tijdens de stemperiode een aantal keer een tussenstand gepubliceerd, zodat je kunt zien hoe jouw clubheld ervoor staat. Om een gemeentetitel te kunnen winnen zijn wel minimaal 50 stemmen nodig en de Clubheld moet voldoen aan de voorwaarden.

De provinciewinnaars
Uit alle gemeentewinnaars wordt een top 3 bepaald voor sport en een top 3 bepaald voor cultuur. Dit gebeurt op basis van de meeste stemmen. Uiteindelijk wordt er uit deze lijst 1 provinciewinnaar gekozen. De provinciewinnaar gaat uiteindelijk door om te strijden voor de titel Clubheld van het Jaar 2019 en wint daarmee een feest voor de hele club! Op 17 december wordt tijdens een feestelijke award uitreiking de winnaar bekend gemaakt.

Award Uitreiking 17 december
Op 17 december is de feestelijke Award Uitreiking. Op deze avond komen alle provinciewinnaars bij elkaar en mogen zij de deskundige jury overtuigen waarom hij of zij de titel Clubheld van het Jaar 2019 verdient. Alle provinciewinnaars dienen op deze avond aanwezig te zijn om kans te maken op de hoofdprijs: Een feest voor de hele club. De deskundige jury selecteert op die avond de landelijke winnaar.