Team DHL winnaar Company Cup

Onder mooie weersomstandigheden is op vrijdag 15 september jl. het bedrijventoernooi onder de naam Company Cup verspeeld. Het was de 1e editie van dit evenement waarbij de organisatie en alles er omheen in handen was van de spelers en staf van de 1e selectie van vv Hattem. Na een spannende strijd in de finalepoules was het uiteindelijk het team van DHL dat zich de beste mocht noemen van de deelnemende teams. Ondanks een gelijk aantal punten met de concurrent Context Coaching had DHL een beter doelsaldo en kon het halverwege de avond de door kapsalon Whair beschikbaar gestelde wisselbeker in ontvangst nemen.

Vanaf een uur of drie stroomden de deelnemers aan het bedrijventoernooi binnen en nadat iedereen op de hoogte was gesteld van de benodigde informatie werd het toernooi op 16.00 uur afgetrapt. Op een speelveld van 40×20 meter en 5×5 volgden de wedstrijden elkaar vlot op. Rond de klok van half 6 waren de eindstanden in de poulefase bekend en werd het toernooi vervolgd met de finalepoules waarbij de poulewinnaars elkaar troffen in dezelfde poule en streden voor de toernooiwinst. De overige teams werd op grond van de eindstand in de poulefase ook aan elkaar gekoppeld zodat ieder team in totaal 6 wedstrijden kon spelen. Uiteindelijk was het team DHL in de finalepoule met de nummers 1 uit de poulefase net iets beter dan de concurrenten en wist zij het toernooi op haar naam te schrijven.

Natuurlijk hadden de voetballers trek om wat te eten en was vooraf ook al aangekondigd dat aansluitend aan het toernooi kon worden deelgenomen aan een barbecue. Deze barbecue, met vlees van onze hoofdsponsor van Guilik, was al mooi op tijd opgewarmd zodat iedereen kon genieten van een goed stuk vlees, salades en overige. Net toen de laatste happen van het vlees waren genomen, werd de avond gezellig vervolg met muziek van DJ Suiker en zanger Dennis van Velzen. Dit alles terwijl alle deelnemers zich opperbest vermaakten …. en het was nog lang gezellig vertoeven op het terras voor het clubhuis

Al met al kan de organisatie terugkijken op een geslaagd evenement wat zeker voor herhaling vatbaar lijkt. De ervaringen opgedaan tijdens deze 1e editie zullen dan zeker meegenomen worden.