Trainers v.v.Hattem verlengen samenwerking

v.v.Hattem heeft de contracten van hoofdtrainer Herman Oosterhaar en assistent-trainer Fred Zwiggelaar met 1 jaar verlengd. Beide partijen hebben het vertrouwen naar elkaar uitgesproken en zijn erg content met de verlenging.

Oosterhaar en Zwiggelaar die eerder als duo bij ZAC en KHC de scepter zwaaiden gaan na de zomer hun derde seizoen in bij v.v.Hattem.

De club is zeer tevreden over de samenwerking. Met Herman Oosterhaar hebben we een ambitieuze trainer in huis met oog voor de hele vereniging en een gezonde kijk op voetbal en de toekomst van de club.

We hebben veel vertrouwen in een verdere samenwerking aldus Anne Besseler bestuurslid technische zaken.

Met de contractverlenging van Herman Oosterhaar hebben keeperstrainer Henri Karrenbelt, fysiek trainer Ed van den Bergh en verzorger Gert Rave aangeven aangegeven vertrouwen te hebben in de selectie en de samenwerking en volgend seizoen actief te blijven bij de vereniging

Ook staf Hattem 2 gaat door

Trainer van Hattem 2, Roy Bakker is ook volgend seizoen trainer coach van de 2e selectie van onze geel-blauwen. Voor Roy is dit het eerste jaar dat hij dit elftal geheel tot tevredenheid van de club onder zijn hoede heeft.

We zijn blij dat Roy Bakker gesteund door zijn teammanager Desley Rijsenbrij ook volgend seizoen trainer/coach van Hattem 2 is.