Verdiende zege Hattem 5

Afgelopen zaterdag gingen de mannen van Hattem 5 de strijd aan tegen Zalk 3. Hoewel er vorige week nog een onverdiende nederlaag geaccepteerd moest worden, gingen de mannen vol goede moed de strijd aan met Zalk. Met wat gastspelers werd er mooi combinatie voetbal op de mat gelegd. Het resulteerde in grote kansen waar maar niet uit werd gescoord. Dit tot grote frustratie man van materiaalman  Coen (kan helaas al bijna een jaar niet keepen). Na 35 minuten was het eindelijk zover; Na een hele mooie aanval over meerdere schijven, kon Niek op formidabele wijze scoren. De voorsprong wisten wij mee te nemen de rust in. In de tweede helft was het voetbal van Hattem weer een stuk beter dan onze tegenstander. De genadeklap om Zalk op de knieën te krijgen kwam maar niet. Stephan en Pieter speelden een geweldige pot. Hun directe tegenstanders hadden helemaal niets in te brengen. Onze keeper van vandaag kreeg voldoende werk maar pareerde de doelpogingen. Met nog 10 minuten te spelen kwam eindelijk de verlossende goal van Hattem. Uit een counter wist Daan de keeper te passeren en daarmee de stand op 2 – 0 te brengen. De laatste tien minuten werden er nog enkele tactische wissels doorgevoerd. deze overwinning werd gevierd en het gevoel om de laatste plaatst over te dragen aan WVF maakte de dag nog extra feestelijk. Nieuw voor dit team was de aanwezigheid van verschillende scouts.. De teamleiding gaat ervan uit dat tijdens de komende wintertransferperiode verschillende spelers benaderd worden, maar heeft groot vertrouwen in de spelers en in de eventuele versterkingen.

Met veel vertrouwen kijken wij uit naar volgende wedstrijd tegen IJVV( koploper).