Voetbalschool Hattem start zondag 8 september

Voor het zevende jaar op rij biedt de Voetbalschool Hattem voetballers/sters uit de hele regio in de leeftijd van 7 tot en met 14 jaar de kans om zich spectaculair te ontwikkelen middels extra trainingen.

Focus op techniek én motoriek

Hoewel de basis van voetballen blijft bestaan uit passen, trappen, kappen en draaien, dribbelen en drijven en passeer- en schijnbewegingen wordt ook aan de motorische en fysieke ontwikkeling speciale aandacht gegeven, een onmisbaar ingrediënt in het huidige voetbal.

Aantoonbaar resultaat

De extra trainingen hebben hun nut bewezen. Maar liefst vier van de vijf landelijke finalisten vanuit de regio Zwolle van het tv voetbalprogramma ‘The Scouts’ zoals 2 seizoenen geleden uitgezonden door Veronica/SBS, waren actieve deelnemers van de Voetbalschool.

Voor jongens én meisjes

De Voetbalschool Hattem is niet club gebonden. Iedereen wordt naar eigen leeftijd en vaardigheid ingedeeld, jongens en meisjes gemengd. Plezier hebben in het voetbal en de wil om een betere voetballer/ster te worden is de basis om deel te nemen. Deelnemers komen uit Zwolle, Wezep, Oosterwolde, Heerde, Kampen, Wapenveld en Hattem

De najaarsreeks bestaat uit 10 sessies

Deze vinden plaats op zondagochtend van 10.00 tot 11.30 uur op het perfecte kunstgras van een van de mooiste sportparken in Nederland, ‘t Achterveen in Hattem.

MAAK WERK VAN JE VOETBALSKILLS !
Vind je het belangrijk en leuk om niet alleen op FIFA maar ook in het echt goed te worden in voetbal?
Begrijp je dat trainen en oefenen de basis is van je techniek?
Denk je ook dat je door persoonlijke aandacht nog beter kunt worden?

Dan kun je bij Voetbalschool Hattem op zondagochtend aan techniektrainingen deelnemen zodat je je op het voetbalveld kan onderscheiden door bijvoorbeeld passeer-acties, zuiver en met de juiste snelheid passen, snel wegdraaien en nog veel meer.

Zondag 8 september start Voetbalschool Hattem met de nieuwe reeks van 10 techniekclinics onder leiding van ervaren techniektrainers.

Aanmelden kan via:  www.voetbalschoolhattem.nl

Daar is ook meer informatie te vinden over trainingsdata, techniektrainers en de (beperkte) kosten van een reeks van 10 voetbalclinics.