Zaterdag komt Oosterwolde naar Hattem !

Zowel VSCO ’61 1 als VSCO ’61 Vr1 spelen zaterdag a.s om 14:30 uur een wedstrijd in en tegen Hattem.
De wedstrijd van Hattem in ‘s Heerenbroek werd afgelopen weekend  afgelast….
Zo was VSCO thuis te sterk voor EFC ’58 waarmee ze voor de 3e wedstrijd achtereen ongeslagen zijn, uit de laatste 5 wedstrijden 10 punten behaalde en het team zich na een heel moeizame start zich snel opwaarts beweegt in de competitie.
Voor Hattem zal het de eerste competitiewedstrijd na de winterstop zijn en zal het jonge team van Hattem vanaf minuut 1 scherp moeten zijn willen ze de goede reeks van voor de winterstop willen voortzetten.
De wedstrijd staat onder leiding staan van scheidsrechter R. Teunissen.
De vrouwen wedstrijd tussen HMC en VSCO ’61 is een wedstrijd tussen 2 teams die elkaar in de competitiestand weinig toegeven.
Met HMC op een 6e en VSCO op een 8e plaats en 1 punt verschil mogen we een spannende wedstrijd verwachten tussen twee gelijkwaardige teams die wanneer ze een mooie serie kunnen neerzetten mee kunnen doen om de bovenste plaatsen.
Om de voetbalmiddag feestelijk af te sluiten zal zanger Gerben Tijssen de Afterparty muzikaal onderbouwen.