Otto-Lotto Week 50

Hier weer de Lottogetallen van week 50, veertiende trekking van Otto-Lotto in speelronde 83.

24-28-31- 25-5 en 45

Een nummer gaat er weer af en zo valt ook de derde prijs voor E.v.d.Wolf. Eerder was de eerste al gevallen voor J.Katoele en de tweede voor J.v.Tiel. De poedel wordt gedeeld door H.Keijl en H.v.Tiel die beiden vijf getallen goed hadden. Volgende week starten wij met speelronde 84 en er komen twee nieuwe spelers bij. Ik zal de nieuwe formulieren zo spoedig mogelijk opsturen.

Namens de Vriendenkring wens ik een ieder en zijn familieleden fijne kerstdagen en een goed en gezond uiteinde. Vergeet ook niet dat er zaterdag 22 december de gezellige Kerstbingo wordt gehouden in het Clubhuis van de VV Hattem , aanvang 19.45 uur.

Otto-Lotto 83 – week 50 (excel)