Vriendenkring stelt zich voor

Vandaag de dag heeft bijna iedere sportvereniging een supporters- vereniging, een club van honderd, en andere spaarpotjes die bepaalde inkomsten genereren. Dit is natuurlijk niet anders binnen onze vereniging. De vrienden van de ‘Vriendenkring der v.v.Hattem’ bestaat sinds 1 juni 1974. Met trots kunnen wij zeggen, dat de ‘Vriendenkring der v.v.Hattem’, een speciale plek binnen onze club inneemt.

Wie en wat is de Vriendenkring?

De Vriendenkring is een stichting die zich niet op het dunne ijs van het dagelijks beleid wil begeven. Het doel van de vriendenkring is de club op lange termijn door alle gelederen te ondersteunen en daardoor een stuk fundament voor de toekomst neer te leggen.

Natuurlijk organiseert de Vriendenkring het hele jaar door tal van activiteiten. Zoals de Bingoavonden, Otto-Lotto, verkoop van loten bij thuiswedstrijden voor de verloting. Hierdoor kunnen we de v.v. Hattem op allerlei gebied ondersteunen, in alle gelederen binnen onze vereniging.

Het bestuur heeft zich als doel gesteld om het leden aantal op 500 te krijgen. Voor maar 7,50 euro per jaar bent u al lid.

Wordt daarom nu lid! Zorg samen met het dagelijks bestuur van de Vriendenkring der v.v. Hattem dat we onze mooie vereniging kunnen blijven ondersteunen zoals we al vanaf onze oprichting doen. Met uw steun zal dat zeker lukken.

Alvast bedankt namens het dagelijks bestuur van de Vriendenkring der v.v.Hattem.