Company Cup Hattem 2024

Kom en doe mee met onze 2e editie van het vijf-tegen-vijf toernooi, waar plezier, netwerken en een potje voetbal samenkomen!
Verbind je met je collega's terwijl jullie samen de voetbalvelden veroveren en vier samen het succes tijdens de barbecue en feestavond.

Een dag vol gezelligheid!

INSCHRIJFKOSTEN

Deelname aan het toernooi kost €200,- (excl. BTW) per team (inclusief 20 consumptiemunten). Daarnaast is er ook de mogelijkheid voor de deelnemers en supporters om mee te eten met een heerlijk verzorgde barbecue. Kosten hiervoor zijn €15,- per persoon. Betaling van zowel het inschrijfgeld als de totale kosten voor de barbecue gaan per factuur.

Waarom betaal je inschrijfgeld?
De reden voor het inschrijfgeld is omdat we voor de teams, spelers, coaches en supporters zorgen voor een goede organisatie. Naast de inzet van scheidsrechters zorgen ook voor de omlijsting door middel van een DJ en een zanger. Door een kleine bijdrage te vragen kunnen wij het toernooi in goede banen laten verlopen. De organisatie van dit evenement is volledig in handen van de spelers en staf van de 1e selectie.

Inschrijven Company Cup 2024

Tijdschema CCH 2024 (2)

BELANGRIJK

• het is mogelijk om per bedrijf maximaal 2 teams in te schrijven
  • Let op! VOL = VOL. Wil je toch nog aanmelden? Je komt op een wachtlijst te staan
  • Er is een EHBO aanwezig
  • Kleedkamers zijn geopend en douchen is mogelijk. De organisatie stelt zich niet aansprakelijk voor verlies van eigendommen (kleedkamers worden gedeeld)
  • Voetbalschoenen en scheenbeschermers worden geadviseerd maar zijn niet verplicht
  • De wedstrijden worden gespeeld op veld 2 van de accommodatie (kunstgras)
  • Elk team is verantwoordelijk voor de eigen wedstrijdshirts. De organisatie heeft evt. hesjes
  • Ieder team speelt 3 poulewedstrijden en daarna nog zeker 3 vervolgwedstrijden (mits gewenst)
  • Supporters mogen ook deelnemen aan de BBQ. Geef dit door in het totaal aantal deelnemers op het inschrijfformulier
  • Tijdens het toernooi zal een fotograaf (team)foto’s maken

PRIJZEN

De winnaar ontvangt een wisselbeker (deze blijft eigendom van de organisatie)

Daarnaast ontvangt de winnaar 10 vrijkaarten voor een competitiewedstrijd van PEC Zwolle

FINANCIËN

De deelnemers ontvangen een bevestiging van de inschrijving waarbij tevens een factuur wordt meegezonden voor het inschrijfgeld. Zodra de betaling is ontvangen is de inschrijving definitief waarbij de teams op volgorde worden ingeschreven. Let op! VOL = VOL

De deelnemers ontvangen een aparte factuur voor de ingeschreven deelnemers aan de BBQ. Opgave van de deelnemers via het bovenstaande inschrijfformulier.

De teams ontvangen 20 consumptiemunten per team. Aanvullende consumpties zijn verkrijgbaar in of bij het clubhuis van de vereniging

v.v. Hattem
Sportpark het Achterveen

Adres: Konijnenbergweg 2-C
Postcode: 8051 CC
Plaats: Hattem

voor extra informatie via de mail hier klikken

Team DHL wint eerste editie Company Cup Hattem

Op een prachtige dag, op vrijdag 15 september, werd de eerste editie van het bedrijventoernooi, genaamd Company Cup, gehouden onder ideale weersomstandigheden. Het evenement, waarbij de organisatie volledig in handen lag van de spelers en staf van de 1e selectie van v.v. Hattem, kende een spannende finale.

Het team van DHL werd uiteindelijk bekroond tot de kampioen van de deelnemende teams. Hoewel ze een gelijk aantal punten hadden met hun concurrent, Context Coaching, hadden ze een beter doelsaldo, waardoor ze halverwege de avond de wisselbeker, beschikbaar gesteld door kapsalon Whair, in ontvangst mochten nemen.

Het bedrijventoernooi begon om 16.00 uur, nadat alle deelnemers waren geïnformeerd en de teams klaarstonden. De wedstrijden werden gespeeld op een veld van 40x20 meter, in een 5x5 opstelling, en volgden elkaar in snel tempo op. Tegen half 6 waren de eindstanden in de poulefase bekend, en daarna gingen de teams verder met de finalepoules, waarbij de poulewinnaars elkaar ontmoetten en streden voor de overwinning. De overige teams werden aan elkaar gekoppeld op basis van hun eindstand in de poulefase, waardoor elk team in totaal 6 wedstrijden kon spelen. Uiteindelijk bleek het team van DHL in de finalepoule net iets sterker dan de concurrentie en schreef het de overwinning op hun naam.

Na de intensieve wedstrijden hadden de deelnemers honger, en zoals eerder aangekondigd, was er na het toernooi een barbecue beschikbaar. Deze barbecue, met vlees van onze hoofdsponsor van Guilik, was op tijd opgewarmd, zodat iedereen kon genieten van heerlijk vlees, salades en meer. De avond ging verder met muziek van DJ Suiker en zanger Dennis van Velzen, terwijl alle deelnemers zich uitstekend vermaakten op het terras voor het clubhuis.

Al met al kan de organisatie terugkijken op een zeer geslaagd evenement dat zeker voor herhaling vatbaar is. De ervaringen opgedaan tijdens deze eerste editie zullen zeker worden meegenomen voor toekomstige edities.

Verder op deze pagina zijn de foto's en de ranglijst te vinden

Teamfoto's 2023

Foto's Company Cup 2023

Ranglijst Company Cup 2023