Sponsorvisie

Sponsoring is belangrijk voor onze vereniging

Een voetbalvereniging kost geld. Hiervoor leveren de leden uiteraard hun bijdrage in de vorm van contributie. Deze houden wij graag zo laag mogelijk zodat eenieder die dat wil, lid kan worden van deze vereniging. Daarbij beschikt de v.v.Hattem over een goed georganiseerd en omvangrijk vrijwilligerskader dat belangeloos het dagelijks reilen en zeilen voor haar rekening neemt. Dit geeft de vereniging een zeer actief karakter en houdt tevens de kosten binnen de perken. Voor iedere voetbalvereniging zorgen de inkomsten uit sponsoring voor een belangrijke financiële bijdrage. Zij brengen de vereniging in de gelegenheid om net dat stukje meer te bieden.

Onze visie op sponsoring

• Een uitstekend middel voor bedrijven en verenigingen om gezamenlijk een bijdrage te leveren aan beider maatschappelijke positie
  • Op basis van goede afspraken wordt voor beide partijen een win-win situatie gecreeërd
  • Leden worden goed geinformeerd over wie onze sponsoren zijn en wat zij voor de vereniging betekenen
  • Een uitgelezen mogelijkheid om uw onderneming te profileren in de lokale en regionale markt

Wat kunnen kan de club voor u betekenen?

De club beschikt over een schitterende accommodatie en heeft een groeiende jeugdafdeling. Niet onbelangrijk want jeugdvoetbal brengt minimaal twee keer zoveel mensen op de been als seniorenvoetbal. Denk maar aan al die (groot-)ouders die op zaterdag langs de velden staan. Onze club kent in totaal ruim 550 leden, 130+ sponsoren, 75 donateurs en ruim 500 leden van de supportersclub. Via de v.v. Hattem wordt uw bedrijfsnaam op een relatief goedkope wijze onder de aandacht gebracht van vele potentiele klanten.

Via communicatiemiddelen zoals onze website (10.000+ unieke bezoekers per maand), het clubnieuws via de Dijkpoorter, de jaarlijkse presentatiegidsen, veld-, bord-, shirt-, en balsponsoring biedt de vereniging uw onderneming vele mogelijkheden om zich te profileren en op die wijze uw imago verder te verbeteren en naamsbekendheid en omzet te vergroten. Daarnaast kunt u als sponsor met uw bedrijf gebruik maken van de gastvrijheid van de vereniging door de accommodatie ter beschikking gesteld te krijgen. Uiteraard bent u elke zaterdagmiddag met eventuele relaties van harte welkom bij de thuiswedstrijden van ons 1e elftal.

Vragen?

Neem gerust contact op met onze sponsorcommissie