Maandag 7 mei Officiële Jubileumreceptie 100 jaar vv Hattem

Maandag 7 mei aanstaande is de officiële Jubileumreceptie van onze vereniging. Deze bijeenkomst wordt van 19.30 tot 22.00 uur gehouden in ons clubhuis aan de Konijnenbergerweg 2c in Hattem (Sportpark Het Achterveen). Want 100 jaar vv Hattem willen we graag samen vieren!

Een ieder die het bestuur wil feliciteren is van harte welkom. Een receptie is een aangename gelegenheid om elkaar weer eens te treffen. Met name de ‘oudgedienden’, mensen die jarenlang binnen de vereniging actief zijn geweest, waarderen dit soort bijeenkomsten.

Er zijn inmiddels vele uitnodigingen verzonden, maar het zou maar zo kunnen dat ondanks de nodige zorg, enkelen van u geen kaart ontvangen hebben. Heeft u de behoefte om het bestuur te feliciteren kom dan gerust. U bent van harte welkom!

Tevens is dit de start van onze feestweek! Klik hier voor alle activiteiten!