Vrijwilligerscommissie

v.v. Hattem kan niet zonder vrijwilligers. Het hele jaar door zorgen zij in weer en wind dat er gevoetbald kan worden en dat alles achter de schermen op rolletjes loopt.

Als leden samen staan voor de v.v. Hattem, mag ook van onze leden (en bij de jeugd één van hun ouders) worden verwacht dat zij de vereniging ondersteunen als vrijwilliger. Een steentje bij dragen kan op verschillende manieren: v.v. Hattem heeft zowel structurele activiteiten als bijvoorbeeld jeugdleider, barmedewerker of schoonmaker, maar ook meer projectmatige taken als hulp bij het jaarlijkse jeugdtoernooi, het website beheer of klusjes op het sportpark.

Om vrijwilligerswerk aantrekkelijk te maken, heeft v.v. Hattem vrijwilligersbeleid ontwikkeld. Doel van dit beleid is om vrijwilligers te werven, te motiveren en te waarderen zodat het leuk is om al naar gelang iemands belangstelling iets voor de vereniging terug te doen.

Bovendien is er een vrijwilligerscommissie in het leven geroepen die de uitvoering van het vrijwilligersbeleid ondersteunt, bijvoorbeeld door in kaart te brengen waar zich potentiële vrijwilligers bevinden en overzicht te creëren in het tijdsbeslag van de verschillende taken. De vrijwilligerscommissie bestaat uit Roland Bijsterbosch (coördinator), Stefan de Weerdt en Edward van der Kruijk.

Bent u nog geen vrijwilliger en is de tijd rijp om ook iets met uw ervaring voor v.v. Hattem te doen? Mail dan even naar vrijwilligerszaken@vvhattem.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.